Alles draait om een goed verhaal

We laten ons graag meevoeren in mooie, spannende, sterke of angstaanjagende verhalen. Verhalen houden ons een spiegel voor. En verhalen laten ons dromen. Is je verhaal goed, dan heb je de aandacht, dan geniet je bedrijf vertrouwen, dan is je product interessant. Welk verhaal heb je te vertellen? Welk verhaal wil je overbrengen. En welk verhaal juist niet. De kunst van storytelling is het herkennen van de juiste ingrediënten voor jouw verhaal. En ze op de juiste manier tot een goed en pakkend verhaal te smeden dat aanspreekt en blijft hangen. Tot een goed verhaal. Jouw verhaal. Bekijk ook tekst.

Vouw open voor meer info

Op zoek naar het onderscheidend verhaal van jouw organisatie. Want… it’s not the product you sell but the story you tell!

Onbekend maakt onbemind. Of in elk geval ongemakkelijk. Ga samen op zoek naar de verhalen achter je collega’s. Elkaars verhalen kennen, leidt tot meer begrip en respect en betere samenwerking.

Of het nu gaat om een persoon, een product, een dienst of een gebouw: een goed verhaal is het halve werk. En bepaalt in belangrijke mate hoe de omgeving reageert.

Geïnteresseerd geraakt?

Maak een afspraak met Timo Waarsenburg.